Amb el meu grup vam escollir el tema dels anuncis d'Estrella Damm relacionats amb el F.C.Barcelona. Ens va costar molt trobar la manera d'enfocar-lo, però en quant vam identificar la identitat que voliem reflexar i el territori del que parlavem tot va ser molt més fàcil.
Vam decidir realitzar la presentació amb un Prezi, ja que com haviem de fer visionaments d'anuncis, aquesta podia ser una forma molt dinàmica de fer-ho. Aquí teniu la nostra presentació:
IDENTITAT I TERRITORI DELS ANUNCIS D'ESTRELLA DAMM on Prezi
L'esquema que vam seguir a l'hora de fer el treball va ser el següent. Vam dividir el territori en Catalunya i el Can Barça, i la identitat en la identitat catalana i la identitat culè. A partir d'aquí, vam fer un estreicte anàlisi dels anuncis fixant-nos molt en cada frase. A continuació, vam fer un recull de les frases que més importants trobavem i les vam associar a identitat o a territori. Per concluir, podem dir què Estrella Damm pretèn integrar la cervesa dins de Catalunya ressaltant la seva identitat catalana. A més, s'aferren a l'èxit que ha tingut últimament el Barça, i s'identifiquen amb aquest èxit. Per últim, volen fer veure als consumidors de cervesa que aquesta és tan bona com Catalunya i el Barça.
Per acabar us deixo un video humorístic que reflexa molt bé com és coneguda la cervesa Estrella Damm a la resta del món identificant-la amb el FCB.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada