dilluns, 26 de desembre del 2011

Ens acomiadem del blog...

Arriba desembre i tot són acomiadaments. Ens acomiadem d'any, de companys, d'assignatures...  Amb aquesta entrada vull que ens acomiadem també del dossier d'aprenentatge.
En aquest blog hem volgut reflexar tots els coneixements apressos al llarg del curs a les matèries de GITIC i COED. Cada entrada té una petita explicació sobre un tema amb la meva reflexió.
Val dir, que tot i ser un treball més, al blog només escribim el que hem fet a classe, per tant, m'ho he pres com si fós una mena de diari de tot el mòdul.
Penso que és una feina força útil, i m'explico: només el fet d'escriure tot allò que fas ja t'obliga a fer una mica de feedback i recordar. Aquestes entrades a la vegada que les escribim, també assimilem els seus continguts i espero i desitjo que tot sigui molt més fàcil pel dia de l'examen. A més, aquí tindrem per sempre un record de totes les activitats que vam realitzar fent primer d'Educació Primaria, i serà bonic veure-ho en uns anys.
En quant al contingut d'aquestes dues assignatures, tot seràn paraules d'agraiment. Mai havia après tant i d'una manera tan dinàmica.
De GITIC m'emporto una pila de coneixement sobre un nou món que encara s'està descobrint com són les noves tecnologies digitals. He après a manipular molts programes que n'estic ben segura que em seràn molt útils d'aquí en davant. I de COED què puc dir... M'emporto miler d'experiències noves, de forma de veure les coses i tractar-les i descriure-les, però sobretot m'emporto per ara i per sempre una millor expressió, tant oral com escrita.
Bé, aquesta ha estat la meva experiència al blog, que a partir d'ara romandrà oberta a la resta del món que vulgui llegir-la.
Aprofito també des d'aquí, per desitjar a tothom un feliç final d'any i una millor entrada al 2012, ple d'il·lusió i bons moments!Que sigueu molt feliços!!
Carla Reina Mateos

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada