dijous, 3 de novembre del 2011

Qui ets, tu?

La classe de COED d'ahir va ser molt dinàmica. La sessió va ser anomenada Qui ets, tu?, i a continuació us explicaré en què va consistir.
Tots haviem de portar fet de casa el nostre treball individual. Aquest venia a ser una imatge o una fotografia la qual l'identifiquessim amb un company de la classe triat prèviament. Aquesta imatge havia de dur el seu peu de pàgina i la seva deguda descripció. La imatge havia de tenir relació amb alguna cosa que ens pogues transmetre la persona a qui ens referiem.
Per començar l'activitat vam penjar les nostres imatges a les parets de la classe. Ens vam col·locar en rotllana i vam començar a expossar cadascú la seva fotografia. Van sortir moltes coses bones de tots i hi havien treballs molt ben fets. Des d'aquí vull agrair també a les dues persones que van dedicar-me el seu treball, em van agradar moltíssim!
 Les exposicions van ser força ràpides i al final de la classe vam tenir una llarga estona de reflexió sobre què haviem fet bé i en què haviem fallat més. Tots vam sortir contents i amb l'autoestima molt alta. A més, ens va ajudar a conèixer una mica més als nostres companys i el punt de vista que tenen la resta sobre ells.
Per fer el meu treball em vaig inspirar en la Marta Masclans, i la imatge que vaig triar van ser aquests focs artificials:


Personalment, penso que la part més dificil és la tria de la persona i associar-la a algun objecte. Peró, un cop vaig triar a la Marta em va venir molt ràpidament al cap que volia relacionar-la amb una imatge com aquesta. Els colors estàn clarament triats a propòsit blaus i grana, ja que ella és molt culè! 
La Marta és brillant i ens il·lumina. Identifico també l'esclat dels focs artificials amb la seva forma d'obrir-se, d'expressar-se i explicar-nos els seus problemes. A més, ens fa gaudir com quan mirem un espectacle d'aquest tipus. Vaig triar aquest peu de pàgina "Obre els ulls i el cor, i gaudeix!", perquè és una mica el que em transmeten tant ella com els focs artificials.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada